Про звернення громадян, що надійшли на адресу Новоград-Волинської міської ради та її виконавчого комітету у 2021 році

28.01.2022 172

Про  звернення  громадян,  що  надійшли  на адресу  Новоград-Волинської міської ради та її виконавчого  комітету  у  2021 році

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ

НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

від                       №

 

Про  звернення  громадян,  що  надійшли  на адресу

Новоград-Волинської міської ради та її виконавчого

комітету  у  2021 році

 

Керуючись статтею 40 Конституції України, підпунктом 1 пункту б статті 38 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від  07.02.2008  № 109/ 2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», з метою поліпшення ефективності роботи виконавчих органів міської ради з розгляду звернень громадян, підвищення якості їх розгляду, забезпечення контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію про звернення  громадян,  що  надійшли  на адресу Новоград-Волинської міської ради та її виконавчого комітету  у  2021 році взяти до уваги.
  2. Керівництву Новоград-Волинської міської ради та її виконавчого комітету забезпечити:

2.1. Cвоєчасність, якість і повноту розгляду звернень громадян щодо вирішення порушених питань і надання відповідей по суті в передбачені чинним законодавством терміни.

2.2.Належну організацію та проведення особистого прийому громадян, дотримання затверджених графіків прийому, інформування заявників про результати розгляду їх звернень на особистих прийомах.

  1. Керівникам виконавчих органів міської ради:

3.1. Систематично аналізувати роботу зі зверненнями громадян, домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до органів влади всіх рівнів.

3.2.  Підвищувати рівень виконавчої дисципліни, забезпечувати якість і повноту розгляду звернень громадян, дотримуватись термінів їх розгляду.

3.3. В усіх випадках відмови в задоволенні вимог, викладених у зверненні, заявникам викладати мотиви відмови та роз’яснювати порядок оскарження прийнятого рішення у відповідності до Закону України «Про звернення громадян».

3.4.  З метою упередження повторних звернень громадян застосовувати телефонні розмови із заявниками, виїзні наради, створювати комісії та інше.

  1. Керівництву Новоград-Волинської міської ради та її виконавчого комітету проводити «прямі телефонні лінії» згідно затверджених розпорядженням міського голови графіків.
  2. Відділу інформації та зв’язків з громадськістю міської ради:

5.1. Висвітлювати в засобах масової інформації найбільш актуальні питання щодо покращення життєвого рівня всієї  громади.

5.2. Висвітлювати на офіційному сайті міської ради графік проведення особистого прийому громадян та графік проведення «прямих телефонних ліній» керівництвом Новоград-Волинської міської ради та її виконавчого комітету.

  1. Рішення виконавчого комітету міської ради від 14.04.2021 №121 «Про звернення громадян до виконавчих органів міської ради у 2020 році» визнати таким, що втратило чинність.
  2. 7. Контроль за виконанням цього рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Долю О.П.

 

 

Міський голова                                                                      Микола БОРОВЕЦЬ

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 113 Усі
Чат-бот Гаряча лінія