Про здійснення делегованих повноважень з державної реєстрації актів цивільного стану

13.09.2023 139

Про здійснення делегованих повноважень  з державної реєстрації актів цивільного стану

ЗВЯГЕЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

 

 

тридцять восьма сесія                                                          восьмого скликання

 

07.09.2023                                                                                                      № 966

 

 

Про здійснення делегованих повноважень

з державної реєстрації актів цивільного стану

 

 

Керуючись статтею 25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пунктом 3 частини першої статті 4 та частиною другою статті 6 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», пунктами 3.2, 3.3, 3.6, 4.2.3 Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції від 29.10.2012 року №1578/5, зареєстрованим у Мін’юсті 02.11.2012 року за № 1845/22157, Правилами державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затвердженими наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 року за № 719/4940, з метою виконання делегованих повноважень органів місцевого самоврядування та надання адміністративних послуг в сфері реєстрації актів цивільного стану, міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Покласти повноваження у сфері державної реєстрації актів цивільного стану (проведення державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті) на виконавчий орган міської ради – Центр надання адміністративних послуг міської ради.

 

  1. Покласти на посадову особу Центру надання адміністративних послуг міської ради, визначену окремим розпорядженням міського голови, виконання обов’язків щодо проведення державної реєстрації актів цивільного стану, а саме:

 

2.1 прийняття, належне зберігання, облік, звітність та контроль за використанням бланків свідоцтв та наскрізну нумерацію актових записів, що створюються у сфері державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті;

 

2.2 подання у встановлені законодавством порядку і строки до Звягельського відділу державної реєстрації актів цивільного стану у Звягельському районі Житомирській області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) звітів та відповідної інформації про державну реєстрацію актів цивільного стану та використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.

 

  1. Директору Центру надання адміністративних послуг міської ради Сметанкіній Т. В.:

3.1 подати необхідні документи від виконавчого комітету міської ради (код ЄДРПОУ 04053571) до ДП «Національні інформаційні системи» для підключення до Реєстру актів цивільного стану та вжити передбачених законодавством організаційних та технічних заходів для забезпечення виконання повноважень у сфері державної реєстрації народження фізичної особи та її походження, шлюбу, смерті;

 

3.2 поінформувати Звягельський відділ державної реєстрації актів цивільного стану у Звягельському районі Житомирській області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) про прийняте рішення шляхом направлення його копії.

 

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань депутатської етики, дотримання законності та охорони прав і свобод громадян (Овдіюк В.І.) та заступника міського голови Гудзь І. Л.

 

 

Міський голова                                                                      Микола БОРОВЕЦЬ

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 114 Усі
Чат-бот Гаряча лінія