ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
РІШЕННЯ
29.03.2023 №701
Про розгляд звернень громадян, що надійшли
на адресу Звягельської міської ради та її виконавчого
комітету у 2022 році
Керуючись статтею 40 Конституції України, підпунктом 1 пункту б статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/ 2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою поліпшення ефективності роботи виконавчих органів міської ради з розгляду звернень громадян, підвищення якості їх розгляду, забезпечення контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України, вдосконалення форм і методів роботи зі зверненнями громадян, враховуючи технічні можливості та правовий режим воєнного стану, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
2.1 своєчасно і якісно розглядати звернення громадян щодо вирішення порушених питань, надавати відповіді по суті в передбачені чинним законодавством терміни;
2.2 проводити особисті прийоми громадян згідно затверджених розпорядженням міського голови графіків прийому, інформувати заявників про результати розгляду їх звернень на особистих прийомах у встановлені законодавством способи та терміни;
2.3 проводити «прямі телефонні лінії» згідно затверджених розпорядженням міського голови графіків;
2.4 здійснювати постійний контроль за дотриманням термінів розгляду звернень та вживати додаткові заходи для підвищення виконавчої дисципліни до відповідальних виконавців при порушенні термінів розгляду звернень.
3.1 забезпечити своєчасність, якість і повноту розгляду звернень громадян щодо вирішення порушених питань і надання відповідей по суті в передбачені чинним законодавством терміни;
3.2 проводити особисті прийоми громадян згідно затверджених розпорядженням міського голови графіків, інформувати заявників про результати розгляду їх звернень на особистих прийомах у встановлені законодавством способи та терміни;
3.3 в усіх випадках відмови в задоволенні вимог, викладених у зверненні, заявникам викладати мотиви відмови та роз’яснювати порядок оскарження прийнятого рішення у відповідності до Закону України «Про звернення громадян»;
3.4 з метою упередження повторних звернень громадян застосовувати телефонні розмови із заявниками, виїзні наради, створювати комісії та інше;
3.5 систематично аналізувати роботу зі зверненнями громадян з метою усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до органів влади всіх рівнів;
3.6 проводити серед жителів громади інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо повноважень, завдань і функцій органів місцевого самоврядування та висвітлювати інформацію на сайті міської ради і в засобах масової інформації.
3.7 до 5 січня 2024 року подати у відділ документообігу та контролю міської ради інформацію про роботу зі зверненнями громадян у 2023 році.
4.1 систематично аналізувати та узагальнювати звернення громадян для виявлення найбільш актуальних проблем та внесення пропозицій стосовно шляхів їх розв’язання;
4.2 проводити аналіз дотримання термінів розгляду звернень громадян виконавцями;
4.3 інформувати керівництво міської ради про стан роботи зі зверненнями громадян;
4.4 забезпечити щомісячну та щорічну звітність про роботу зі зверненнями громадян перед Житомирською обласною державною адміністрацією згідно встановлених форм;
4.5 вивчати стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, надавати практичну допомогу, вживати заходів щодо усунення виявлених недоліків.
5.1 забезпечити висвітлення на офіційному сайті міської ради інформації з найбільш актуальних питань громадян;
5.2 висвітлювати на офіційному сайті міської ради графік проведення особистого прийому громадян та графік проведення «прямих телефонних ліній» керівництвом Звягельської міської ради та її виконавчого комітету.
Міський голова Микола БОРОВЕЦЬ