Про створення робочої групи щодо вивчення питання створення комунального підприємства – адміністратора послуги з управління побутовими відходами Звягельської міської територіальної громади

02.01.2023 191

Про створення робочої групи щодо вивчення питання створення комунального підприємства – адміністратора послуги з управління побутовими відходами Звягельської міської територіальної громади

ЗВЯГЕЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

__26.12.2022__                                                           №__355(о)__

 

 

Про створення робочої групи щодо вивчення питання створення комунального підприємства – адміністратора послуги з управління побутовими відходами Звягельської міської територіальної громади

 

Керуючись пунктом, 20 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Законом України «Про відходи»,  у зв’язку з прийняттям Закону України «Про управління відходами», враховуючи протокол №10 робочої  наради з керівниками ОСББ Новоград-Волинської міської територіальної громади за участю міського голови від 20.12.2022, з метою напрацювання пропозицій щодо створення комунального підприємства – адміністратора послуги з управління побутовими відходами

 

  1. Створити робочу групу щодо вивчення питання створення комунального підприємства – адміністратора послуги з управління побутовими відходами Звягельської міської територіальної громади (далі–робоча група) та затвердити її склад згідно з додатком.
  2. Робочій групі напрацювати пропозиції щодо порядку створення, функціонування та оптимізації роботи майбутнього комунального підприємства – адміністратора послуги з управління побутовими відходами Звягельської міської територіальної громади та надати їх міському голові до 01.02.2023.
  3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови Якубова В.О.

 

 

 

 

Міський  голова                                                                      Микола БОРОВЕЦЬ

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 114 Усі
Чат-бот Гаряча лінія