Про  утворення робочої групи щодо вивчення умов діяльності амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 3 комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новоград-Волинської міської ради

02.01.2023 442

Про  утворення робочої групи щодо вивчення умов діяльності амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 3 комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новоград-Волинської міської ради

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ

НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА

МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

від  19.12.2022 № 341(о)

 

Про  утворення робочої групи щодо вивчення умов діяльності амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 3 комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новоград-Волинської міської ради

 

Керуючись пунктами 19, 20 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою вивчення умови діяльності амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 3 комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новоград-Волинської міської ради:

  1. Утворити робочу групу з питань вивчення умови діяльності амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 3 комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новоград-Волинської міської ради (далі – Робоча група) та затвердити її склад згідно з додатком (додається).
  2. Робочій групі до 22 грудня 2022 року вивчити умови діяльності амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 3 комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Новоград-Волинської міської ради та надати пропозиції міському голові щодо збільшення площі амбулаторії.
  3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови Борис Н.П.

 

Міський голова                                                                    Микола БОРОВЕЦЬ

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 114 Усі
Чат-бот Гаряча лінія