Про затвердження Порядку організації та функціонування системи управління ризиками у розпорядників бюджетних коштів, підприємств, установ і організацій Звягельської міської ради на 2024-2026 роки
26.12.2023 617

ЗВЯГЕЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
26.12.2023 № 381(о)
Про затвердження
Порядку організації та функціонування
системи управління ризиками
у розпорядників бюджетних коштів,
підприємств, установ і організацій
Звягельської міської ради на 2024-2026 роки
Керуючись підпунктом 19, 20 частини 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Регламентом Звягельської міської ради, Постановою КМУ від 28.09.2011 № 1001 «Деякі питання здійснення внутрішнього аудиту та утворення підрозділів внутрішнього аудиту (зі змінами)», на виконання рішення виконавчого комітету міської ради від 22.11.2023 року № 973 «Про результати державного фінансового аудиту та затвердження Плану заходів щодо усунення виявлених під час аудиту порушень»:
- Затвердити Порядок організації та функціонування системи управління ризиками у розпорядників бюджетних коштів, підприємств, установ і організацій Звягельської міської ради на 2024-2026 роки згідно додатку.
- Начальнику відділу внутрішнього аудиту міської ради Дем’янюк О.Ю. забезпечити неухильне дотримання засад Порядку організації та функціонування системи управління ризиками у розпорядників бюджетних коштів, підприємств, установ і організацій Звягельської міської ради на 2024-2026 роки.
- Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови Гудзь І. Л.
Міський голова Микола БОРОВЕЦЬ