Про  розгляд звернень  громадян,  що  надійшли  на адресу Звягельської міської ради та її виконавчого комітету  у  2023 році

26.03.2024 51

Про  розгляд звернень  громадян,  що  надійшли   на адресу Звягельської міської ради та її виконавчого  комітету  у  2023 році

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

РІШЕННЯ

14.03.2024                                                                            №1084

 

Про  розгляд звернень  громадян,  що  надійшли

на адресу Звягельської міської ради та її виконавчого

комітету  у  2023 році

 

Керуючись статтею 40 Конституції України, підпунктом 1 пункту б статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від  07.02.2008  № 109/ 2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою поліпшення ефективності роботи виконавчих органів міської ради з розгляду звернень громадян, підвищення якості їх розгляду, забезпечення контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України, вдосконалення форм і методів роботи зі зверненнями громадян, враховуючи технічні можливості та правовий режим воєнного стану, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію про розгляд звернень громадян, що  надійшли  до Звягельської міської ради та її виконавчого комітету у 2023 році взяти до уваги (додається).
  2. Керівництву Звягельської міської ради та її виконавчого комітету:

2.1 своєчасно і якісно розглядати звернення громадян щодо вирішення порушених питань, надавати відповіді по суті в передбачені чинним законодавством терміни;

2.2 проводити особисті прийоми громадян згідно затверджених розпорядженням міського голови графіків прийому, інформувати заявників про результати розгляду їх звернень на особистих прийомах у встановлені законодавством способи та терміни;

2.3 проводити «прямі телефонні лінії» згідно затверджених розпорядженням міського голови графіків;

2.4 здійснювати постійний контроль за дотриманням термінів розгляду звернень та вживати додаткові заходи для підвищення виконавчої дисципліни до відповідальних виконавців при порушенні термінів розгляду звернень.

  1. 3. Керівникам виконавчих органів міської ради,старостам старостинських округів громади:

3.1 забезпечити своєчасність, якість і повноту розгляду звернень громадян щодо вирішення порушених питань і надання відповідей по суті в передбачені чинним законодавством терміни;

3.2 проводити особисті прийоми громадян згідно затверджених розпорядженням міського голови графіків, інформувати заявників про результати розгляду їх звернень на особистих прийомах у встановлені законодавством способи та терміни;

3.3 в усіх випадках відмови в задоволенні вимог, викладених у зверненні, заявникам викладати мотиви відмови та роз’яснювати порядок оскарження прийнятого рішення у відповідності до Закону України «Про звернення громадян»;

3.4 з метою упередження повторних звернень громадян застосовувати телефонні розмови із заявниками, виїзні наради, створювати комісії та інше;

3.5 систематично аналізувати роботу зі зверненнями громадян з метою усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до органів влади всіх рівнів;

3.6 проводити серед жителів громади інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо повноважень, завдань і функцій органів місцевого самоврядування та висвітлювати інформацію на сайті міської ради і в засобах масової інформації.

3.7 до 5 січня 2025 року подати у відділ документообігу та контролю міської ради інформацію про роботу  зі зверненнями громадян у 2024 році.

  1. 4. Відділу документообігу та контролю міської ради:

4.1 систематично аналізувати та узагальнювати звернення громадян для виявлення найбільш актуальних проблем та внесення пропозицій стосовно шляхів їх розв’язання;

4.2 проводити аналіз дотримання термінів розгляду звернень громадян виконавцями;

4.3 інформувати керівництво міської ради про стан роботи зі зверненнями громадян;

4.4 забезпечити щомісячну та щорічну звітність про роботу зі зверненнями громадян перед Житомирською обласною державною адміністрацією згідно встановлених форм;

4.5 вивчати стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради, надавати практичну допомогу, вживати заходів щодо усунення виявлених недоліків.

  1. 5. Відділу інформації міської ради:

5.1 забезпечити висвітлення на офіційному сайті міської ради інформації з найбільш актуальних питань громадян;

5.2 висвітлювати на офіційному сайті міської ради графік проведення особистого прийому громадян та графік проведення «прямих телефонних ліній» керівництвом Звягельської міської ради та її виконавчого комітету.

  1. 6.Контроль за виконанням цього рішення покласти накеруючого справами виконавчого комітету міської ради Долю О.П.

 

Міський голова    Микола БОРОВЕЦЬ

 

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 99 Усі
Чат-бот Гаряча лінія