(вісімнадцята сесія) Про спостережну раду комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання»

07.02.2022 132

(вісімнадцята сесія) Про спостережну раду  комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання»

УКРАЇНА

НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКА МІСЬКА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 РІШЕННЯ

вісімнадцята   сесія                                                                          восьмого скликання

від                      №

 

Про спостережну раду  комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання» 

 

Керуючись статтею 25, пунктом 301 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Основ законодавства України про охорону здоров’я», постановою Кабінету Міністрів України «Про спостережну раду закладу охорони здоров’я та внесення змін до Типової форми контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я» від 27.12.2017р. №1077, з метою забезпечення контролю за дотриманням прав пацієнтів, вимог законодавства при здійсненні медичного обслуговування населення, фінансово-господарською діяльністю закладу охорони здоров’я,  міська рада

ВИРІШИЛА:

1.   Затвердити:

1.1.  Порядок утворення спостережної ради комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання» (Додаток 1).

1.2. Положення про спостережну раду комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання» (Додаток 2).

  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань соціальної політики, охорони здоров’я, освіти, культури та спорту (Широкопояс О.Ю.) та заступника міського голови Борис Н.П.

 

 

Міський голова                                             Микола БОРОВЕЦЬ

 

 

 

Додаток 1

до рішення  міської ради

від                        №

 

 

ПОРЯДОК

утворення спостережної ради комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання»

  1. 1. Порядок утворення спостережної ради комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання» (далі – заклад охорони здоров’я), власником якого є Новоград-Волинська міська рада та Новоград-Волинська районна рада (далі – власники), визначає механізм утворення спостережної ради підприємства, що є об’єктом комунальної власності територіальної громади міста Новограда-Волинського та спільної комунальної власності територіальних громад сіл, селища Новоград-Волинського району (далі – спостережна рада), як наглядового органу, що надає медичну допомогу вторинного рівня.
  2. Спостережна рада утворюється за рішенням власників у кількості до 15 осіб.
  3. Спостережна рада комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання» складається з:
  • 4 (чотирьох) представників Новоград-Волинської міської ради;
  • 4 (чотирьох) представників Новоград-Волинської районної ради;
  • 6 (шести) представників інших територіальних громад сіл, селища Новоград-Волинського району (за згодою);
  • 1 (одного) представника громадськості та громадських об’єднань, діяльність яких спрямована на захист прав у сфері охорони здоров’я, організацій, що здійснюють професійне самоврядування у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції (за згодою).
  1. Спостережна рада діє на засадах добровільності, відкритості та прозорості. Усі витрати, пов’язані з організацією засідань спостережної ради, здійснюються за рахунок закладу охорони здоров’я.
  2. Строк повноважень спостережної ради – три роки.
  3. Член спостережної ради повинен відповідати таким вимогам:

бездоганна ділова репутація;

відсутність реального або потенційного конфлікту інтересів, що може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень спостережною радою, зокрема відсутність трудових відносин із закладом охорони здоров’я;

наявність професійних знань, вищої освіти, досвіду роботи у сфері охорони здоров’я, зокрема захисту прав пацієнтів;

відсутність непогашеної судимості.

  1. Власники повідомляють про намір утворити спостережну раду на своєму офіційному веб-сайті й надсилають письмову пропозицію відділу з питань охорони здоров’я та медичного забезпечення міської ради, Управлінню соціального захисту населення міської ради та структурним підрозділам з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення районної державної адміністрації.

Про намір утворити спостережну раду власники письмово повідомляють керівника закладу охорони здоров’я.

  1. Відділ з питань охорони здоров’я та медичного забезпечення міської ради, Управління соціального захисту населення міської ради та структурні підрозділи з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення районної державної адміністрації протягом 10 робочих днів з дати отримання письмової пропозиції, депутати міської та районної рад (за згодою), представники  громадськості, громадських організацій, об’єднань протягом 10 робочих днів з дати розміщення інформації на офіційному веб-сайті власників закладу охорони здоров’я надсилають власникам пропозиції щодо включення своїх представників до складу спостережної ради.
  2. Для опрацювання наданих пропозицій, власники закладу охорони здоров’я створюють комісію в кількості від 3 до п’яти осіб.
  3. Комісія розглядає надані пропозиції, узагальнює і надає інформацію власникам закладу охорони здоров’я.
  4. Представники громадськості надають комісії:

11.1. особисту заяву;

11.2. відповідним чином завірені копії документів, що підтверджують науковий ступінь в медичній галузі та/або досвід роботи у сфері охорони здоров’я;

11.3. копію паспорта;

11.4. довідку про відсутність непогашеної судимості.

  1. Громадські об’єднання та організації надають до комісії:

12.1. лист за підписом керівника громадського об’єднання, організації, із зазначенням кандидата, який рекомендується до складу спостережної ради;

12.2. витяг (інформацію) із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та реєстру громадських об’єднань, організацій про реєстрацію;

12.3. копію статуту громадського об’єднання, організації, яким підтверджується їх діяльність, основною метою якої є захист прав у сфері охорони здоров’я, здійснення професійного самоврядування у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції;

12.4. витяг із протоколу засідання загальних зборів громадського об’єднання, організації щодо обрання та рекомендацію кандидата до складу спостережної ради;

12.5. витяг із протоколу засідання загальних зборів про членство цього кандидата у громадському об’єднанні, організації;

12.6. довідку про відсутність непогашеної судимості запропонованого кандидата.

  1. Відбір представника громадськості або громадського об’єднання проводиться шляхом голосування за кандидатів у члени спостережної ради на офіційному веб-сайті власників у строк, що не перевищує 20 календарних днів.

Представники громадськості або громадських об’єднань до голосування не допускаються у разі неподання ними необхідних документів, зазначених у пунктах 11,12 цього Порядку.

Збір документів для проведення голосування, формування переліку кандидатів у члени спостережної ради та розміщення його на офіційному веб-сайті здійснює комісія.

Комісія забезпечує підготовку бланка для голосування в електронній формі (далі – електронний бюлетень) та розміщення його на офіційних веб-сайтах власників підприємства.

Рейтингове голосування за кандидатів від громадськості, громадських об’єднань та організацій, що здійснюють професійне самоврядування, у члени спостережної ради здійснюється шляхом заповнення електронних бюлетенів. В електронному бюлетені зазначаються в алфавітному порядку прізвища усіх кандидатів від громадськості, громадських об’єднань та організацій, що здійснюють професійне самоврядування.

Електронний бюлетень для голосування заповнюється шляхом обов’язкового виставлення кандидатам від громадськості, громадських об’єднань та організацій, що здійснюють професійне самоврядування, рейтингових балів від 1 до 5. Кожен з рейтингових балів виставляється лише один раз незалежно від кількості включених до електронного бюлетеня кандидатів.

Електронний бюлетень, заповнений з порушенням зазначених вимог, є недійсним.

Підрахунок голосів здійснюється комісією.

У разі коли за результатами рейтингового голосування з відбору кандидатів від громадськості, громадських об’єднань та організацій, що здійснюють професійне самоврядування, їх кількість перевищує вісім осіб, проводиться повторне рейтингове голосування серед кандидатів, які набрали однакову найменшу кількість балів.

Якщо від громадськості, громадських об’єднань та організацій, що здійснюють професійне самоврядування, запропоновано до восьми кандидатів, рейтингове голосування не проводиться.

За результатами голосування комісія протягом трьох днів здійснює підрахунок голосів, визначає переможця, який набрав найбільшу кількість голосів, узагальнює інформацію та надає результати голосування власникам  для ознайомлення.

Якщо за результатами голосування з відбору кандидата декілька з них набрали однакову кількість голосів, проводиться повторне голосування серед таких кандидатів.

Якщо від громадськості, громадських об’єднань запропоновано один кандидат, голосування не проводиться, запропонований кандидат включається до складу спостережної ради.

Комісія перевіряє відповідність кандидатів від громадськості, громадських об’єднань та організацій, що здійснюють професійне самоврядування, власників закладу охорони здоров’я, відділу з питань охорони здоров’я та медичного забезпечення міської ради, Управління  соціального захисту населення міської ради та структурних підрозділів з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення районної державної адміністрації, депутатів міських та районних рад вимогам, визначеним у пункті 8 цього Порядку. У разі відповідності кандидатів зазначеним вимогам комісія пропонує власникам  закладу охорони здоров’я  прийняти рішення про обрання їх до складу спостережної ради.

  1. Новоград-Волинська міська рада, Новоград-Волинська районна рада на пленарному засіданні затверджують персональний склад спостережної ради.
  2. Зміни до складу спостережної ради вносяться шляхом прийняття власниками відповідного рішення. У міжсесійний період зміни до складу спостережної ради можуть бути внесені розпорядженням голів міської та районної рад.

 

Додаток 2

до рішення  міської ради

від                        №

 

ПОЛОЖЕННЯ

про спостережну раду комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об’єднання»

  1. Загальна частина

1.1 Це Положення визначає мету діяльності, права та обов’язки спостережної ради, організацію її роботи.

1.2 Спостережна рада комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне  територіальне медичне об’єднання» (далі заклад охорони здоров’я), власниками якого є Новоград-Волинська міська рада та Новоград-Волинська районна рада (далі – власники) у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, статутом  комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне  територіальне медичне об’єднання», положенням про спостережну раду.

1.3. Основними принципами діяльності спостережної ради є:

– колегіальність та відкритість у прийнятті рішень;

– прозорість діяльності;

– неупередженість і рівноправність членів спостережної ради;

– незалежність.

  1. Мета діяльності, права та обов’язки

2.1. Метою діяльності спостережної ради є сприяння реалізації права громадян на участь в управлінні охороною здоров’я.

2.2. Спостережна рада:

– затверджує план роботи спостережної ради;

– розглядає питання щодо дотримання вимог законодавства під час здійснення медичного обслуговування населення закладом охорони здоров’я;

– розглядає питання щодо дотримання закладом охорони здоров’я прав та забезпечення безпеки пацієнтів під час здійснення медичного обслуговування, в тому числі питання щодо належного розгляду скарг пацієнтів (їх законних представників, членів сім’ї та родичів) та реагування закладу охорони здоров’я на такі скарги;

– розглядає питання щодо результатів фінансово-господарської діяльності закладу охорони здоров’я;

– вносить керівнику закладу охорони здоров’я пропозиції з питань діяльності закладу охорони здоров’я, покращення якості забезпечення населення медичним обслуговуванням, дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів;

– бере участь у підготовці пропозицій щодо розвитку матеріально-технічної бази та інфраструктури закладу охорони здоров’я;

– подає пропозиції керівнику закладу охорони здоров’я щодо оптимізації організаційної структури такого закладу за напрямами його діяльності;

– розглядає інші питання, пов’язані з фінансово-господарською діяльністю закладу охорони здоров’я, здійсненням медичного обслуговування, дотриманням прав та забезпеченням безпеки пацієнтів;

– інформує власників  про недоліки діяльності т закладу охорони здоров’я, випадки недодержання вимог законодавства – під час здійснення медичного обслуговування населення;

– подає пропозиції власникам та керівнику закладу охорони здоров’я щодо вжиття заходів для усунення виявлених порушень та підвищення рівня забезпечення безпеки пацієнтів у закладі охорони здоров’я;

– інформує власників  про випадки недодержання вимог законодавства під час здійснення медичного обслуговування населення;

– подає пропозиції власникам та керівнику закладу охорони здоров’я стосовно вжиття заходів для усунення виявлених порушень та підвищення рівня забезпечення безпеки пацієнтів у відповідному закладі охорони здоров’я;

– надає пропозиції власникам щодо застосування дисциплінарного стягнення або звільнення керівника закладу охорони здоров’я у випадку порушення ним вимог законодавства та вимог контракту, невжиття заходів для усунення виявлених порушень та підвищення рівня забезпечення безпеки пацієнтів у відповідному закладі охорони здоров’я;

– з урахуванням вимог законодавства щодо інформації з обмеженим доступом висвітлює свою діяльність у засобах масової інформації, на зборах, конференціях тощо, оприлюднює результати своєї роботи на офіційних веб-сайтах закладів охорони здоров’я і власника закладу охорони здоров’я, розміщує інформацію про діяльність спостережної ради на інформаційних стендах у закладах охорони здоров’я в доступних для пацієнтів місцях.

2.3. Спостережна рада має право:

– на отримання доступу її членів згідно з вимогами законодавства до інформації та матеріалів, необхідних для розгляду питань, що належать до її компетенції, протягом п’яти робочих днів з дати надсилання письмового запиту голови спостережної ради на ім’я керівника закладу охорони здоров’я;

– залучати експертів до проведення аналізу окремих питань діяльності закладу охорони здоров’я з урахуванням вимог законодавства щодо інформації з обмеженим доступом.

  1. Склад спостережної ради

3.1. До складу спостережної ради входять голова, заступник голови, секретар і члени спостережної ради.

3.2. Члени спостережної ради на першому її засіданні обирають із свого складу простою більшістю голосів голову спостережної ради, а також за пропозицією голови – секретаря спостережної ради.

3.3. Строк повноважень спостережної ради становить три роки. Одна і та сама особа не може бути членом спостережної ради більше двох строків підряд.

3.4. Членство у спостережній раді припиняється у разі:

– систематичної (більше трьох разів підряд) відсутності без поважних причин члена спостережної ради на її засіданнях;

– надходження мотивованого повідомлення від органу / організації, від якого / якої було делеговано члена спостережної ради, за підписом керівника  про відкликання свого представника та припинення його членства у спостережній раді;

– розголошення відомостей, що становлять лікарську таємницю, персональних даних та іншої інформації з обмеженим доступом, розголошення якої заборонено законодавством, які стали відомі у зв’язку з виконанням обов’язків членів спостережної ради;

– скасування державної реєстрації громадського об’єднання / організації, представника якого / якої обрано до складу спостережної ради;

– неможливості члена спостережної ради брати участь у роботі спостережної ради за станом здоров’я, визнання у судовому порядку члена спостережної ради недієздатним або обмежено дієздатним;

– набрання законної сили обвинувальним вироком щодо члена спостережної ради;

– подання членом спостережної ради відповідної заяви;

– смерті члена спостережної ради.

3.5. У разі припинення представником громадськості, громадського об’єднання чи організації, що здійснює професійне самоврядування, членства у спостережній раді його місце може зайняти наступний за черговістю кандидат до складу спостережної ради, який набрав найбільшу кількість голосів за результатами проведення голосування.

Рішення про включення нового члена до спостережної ради затверджується власниками закладу охорони здоров’я. У разі настання такого випадку випадку в міжсесійний період зміни до складу спостережної ради вносяться розпорядженням голови міської ради та голови районної ради з подальшим його затвердженням на сесії рад.

  1. Організація роботи спостережної ради

4.1. Спостережну раду очолює її голова, який персонально відповідає за виконання покладених на неї завдань.

4.2. Голова спостережної ради:

– організовує діяльність спостережної ради;

– визначає функціональні обов’язки заступника голови, секретаря і членів спостережної ради;

– скликає і веде засідання спостережної ради, виносить на розгляд спостережної ради пропозиції щодо порядку денного засідання, підписує рішення спостережної ради;

– підписує листи та інші документи спостережної ради;

– представляє спостережну раду у взаємовідносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, власниками закладу охорони здоров’я, підприємствами, установами, організаціями;

– здійснює інші функції, необхідні для організації діяльності спостережної ради, в межах її повноважень.

4.3. Секретар спостережної ради:

– готує проект плану роботи спостережної ради з урахуванням пропозицій її членів;

– забезпечує подання членам спостережної ради не пізніше ніж за п’ять робочих днів до планового засідання відповідні інформаційні матеріали;

– забезпечує підготовку проектів документів до її засідань;

– веде і зберігає протоколи засідань спостережної ради та іншу документацію;

– веде облік присутності членів спостережної ради на її засіданнях;

– забезпечує інформування громадськості про діяльність спостережної ради;

– здійснює інші повноваження і виконує доручення голови спостережної ради, пов’язані з організацією її діяльності.

4.4. Члени спостережної ради мають право:

– брати участь у засіданнях спостережної ради;

– ініціювати розгляд питань на чергових та позачергових засіданнях спостережної ради шляхом внесення їх до порядку денного;

– брати участь у розгляді питань спостережною радою та подавати пропозиції до проектів рішень спостережної ради.

4.5. Члени спостережної ради не мають права перешкоджати діяльності закладу охорони здоров’я, здійсненню медичного обслуговування населення.

4.6. Члени спостережної ради не мають права розголошувати відомості, що становлять лікарську таємницю, персональні дані та іншу інформацію з обмеженим доступом, розголошення якої заборонено законодавством, які стали їм відомі у зв’язку з виконанням обов’язків членів спостережної ради. Члени спостережної ради підписують зобов’язання щодо нерозголошення такої інформації (у довільній формі).

Неправомірне розголошення такої інформації може бути підставою для виключення члена із складу спостережної ради.

4.7. Спостережна рада провадить свою діяльність за планами роботи, які формуються на підставі пропозицій її членів.

4.8. Засідання спостережної ради скликає та проводить її голова, у разі його відсутності – заступник голови.

4.9. Засідання спостережної ради проводяться у міру потреби, але не рідше ніж один раз на квартал, і вважаються правоможними, якщо на них присутні дві третини її членів.

4.10. Позачергові засідання спостережної ради скликаються на вимогу голови спостережної ради, власників закладу охорони здоров’я (уповноваженого ним органу) або однієї третини членів спостережної ради.

Вимога про скликання позачергового засідання спостережної ради повинна містити обґрунтування питання, яке вимагає обговорення.

4.11. Засідання спостережної ради проводяться у відкритому або закритому режимі.

У разі коли на засіданні спостережної ради розглядаються питання, пов’язані з інформацією з обмеженим доступом, за рішенням спостережної ради засідання проводяться у закритому режимі.

4.12. Рішення спостережної ради приймаються шляхом відкритого голосування більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні.

У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови спостережної ради.

4.13. Член спостережної ради бере участь у засіданні особисто і не може передавати свій голос іншій особі. Кожен член спостережної ради під час голосування має один голос.

4.14. Розгляд питань, що виносяться на засідання спостережної ради, та прийняті за результатами засідання рішення фіксуються у протоколі.

Протокол підписується головуючим та секретарем спостережної ради і надсилається усім членам спостережної ради.

Члени спостережної ради можуть письмово викласти свою окрему думку, яка додається до протоколу і є його невід’ємною частиною.

4.15. Рішення спостережної ради доводяться до відома власників закладу охорони здоров’я та керівника закладу охорони здоров’я для розгляду та вжиття відповідних заходів і оприлюднюються на офіційному веб-сайті власника закладу охорони здоров’я та офіційному веб-сайті закладу охорони здоров’я з урахуванням вимог законодавства щодо інформації з обмеженим доступом, що не може бути розголошена.

4.16. Спостережна рада подає власникам закладу охорони здоров’я  річний звіт про свою роботу. У разі визнання діяльності спостережної ради незадовільною власники закладу охорони здоров’я приймає обґрунтоване рішення про формування нового складу спостережної ради.

Члени спостережної ради, діяльність якої визнано незадовільною, не можуть входити до наступного складу спостережної ради.

 

 

Секретар міської ради                                          Оксана ГВОЗДЕНКО

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 114 Усі
Чат-бот Гаряча лінія